Smärta

Trots smärtan så promenerade jag från Odenplan till centralen när jag slutat. På rehab sa dom alltid att när man har ont är det bra att röra sig, men nu undrar jag. Sista 300 metrarna så gick jag som en robot/höggravid/pensionär. Var så stel och när tåget kom så satte jag mig och ville aldrig resa mig igen.

Nåväl, hem kom jag iallafall. Även fast det tog längre tid att gå från tåget än vanligt. Tog en citodon innan jag ens fått av mig jackan. Hela kvällen har det strålat ut i skinkan och hur jag än sitter eller ligger så försvinner det inte utan för ont KONSTANT. Nu har jag iaf tagit en till citodon och krupit ner i sängen för att sova bort smärtan. Om jag nu ens lyckas somna..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback