:)

I torsdags följde jag med Mickis familj till Arlanda för att hämta Mickis som varit i Thailand i en månad. Åååh äntligen :) sen åkte vi hem till henne och myste. Åt tacos till middag och sen sov jag kvar där. Myskväll :)

Jobbade fredag 10.00-12.00 och sen fick jag lunchsällskap av Mickis och hennes syster.

Kl 14 var jag på Skandic park där jag skulle möta Matte för hans överraskning. Hade packat en väska med hans kläder och sen gjort massa gott tilltugg som vi avnjöt på rummet med gott att dricka :) så härligt!

Började morgonen idag med hotellfrukost och sen mötte vi mattes föräldrar på söder för en fika. Nu ligger jag i soffan medan matte är och handlar. Blir tacos idag igen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback