Söndag

Tog mig iväg till gymmet och köpte gymkort. Har fått från min läkare att jag får köpa billigare eftersom jag behöver träna i min rehabilitering. Gick i 20 minuter på löpbandet innan jag åkte hem.

Sen fixade jag mig innan vi åkte till mattes föräldrar på middag med Victor och Josse. Vi har en liten julafton eftersom vi inte träffats sen innan jul. Jag fick ett par trosor, ett armband, handdukar från newport och en biocheck. Har dock redan tappat bort biochecken. Men hoppas att jag glömt den hos dom! Det var iaf kanon god mat och trevligt sällskap.

Nu ligger jag i sängen och kan inte sova. Har väldigt ont i mage/ bröstet och har haft svårt att sova i en vecka nu pga det. Men får väl försöka lite mer för imorgon är det dags för rehab igen!
God natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback