Onsdag

Träffade naprapaten 11.00 på gymmet i sickla. Även hon var jätte imponerad av mina framgångar och jag blir så glad. :)
Fick lite nya övningar jag ska lägga till på mitt träningspass så det känns skönt.

Direkt när jag kom hem blev det storstädning. Ajajaj det va inte bra. Men vår städfirma har blivit så oproffesionell och dyker inte upp när dom ska osv så dom ska vi inte fortsätta med och jag kände att jag va tvungen att städa lite. Så nu är allt städat förutom badrummet som Mathias får göra när han kommer hem och så ska jag skura. Men nu; tvättstugan!

Sen ska jag värma lite pannkakor som är kvar från lunchen i förrgår och vila på soffan! Va inte alls bra för ryggen att städa..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback