Nyårsresumé

Nyårsafton började inte så bra. Dagen innan hade Josse och Victor varit hos oss och haft myskväll men när dom åkte hem vid 00 så började jag må jätte dåligt. Hade sjukt ont i magen som inte släppte. Försökte somna men det gick inte så vid 04 åkte jag och Mathias till akuten. Fick lämna blodprov och sen vänta på läkaren. När han kom vid 06 så sa han att det antagligen var IBSen som spökade så vi fick åka hem igen .. Hemma vid 7 och hann bara sova i 4 timmar innan det var dags att handla inför kvällen. Hade fortfarande ont i magen men då kom det attackvis och inte konstant.
 
Jag och Matte fixade oss och vid 18 tog vi oss in till stan för att möta alla andra. Vi åt middag på Sallys i gamla stan. Eftersom jag inte mådde bra fick jag bara i mig en halv entrecote bit och lite pommes. Medan alla andra åt tre rätters. Men trevligt var det!
 
Vi tog oss sen vidare hem till Victor och dit kom även Josse, Lisa och Sandra. Dansade och skålade och tog oss sen vid 12 slaget ner till skinnarviksparken där det smälldes raketer och skålades i champagne. Kvällen fortsatte med dans och skratt hos Victor och vid 07 kom vi äntligen i säng! :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback