Helg resumé

I fredags tänkte vi gå på bio men när vi såg att filmen var nästan 3 timmar så ångrade jag mig. Jag kan inte sitta så länge med diskbråcket. Så vi åkte till Media Markt istället och köpte en router! Så nu har vi internet till båda datorerna, ps3 och xboxet! Haha.

Svängde förbi hos syster och familj! Lekte med Ella :) sen köpte vi med oss snacks och åkte till mamma och pappa och spelade poker! Jag vaaaaaaannnnnnnnn!!!!! :D

Lördagen började med frukost och sen träning för mig och Mathias! Skönt att vi äntligen har kort på samma gym! Åkte sen till Mickis där det bjöds på jätte god middag och massa god dricka. Vidare till Pure och dansade hela natten!

Söndagen innebar soffmys med Matte. Sen bjöds det på middag hos hans föräldrar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback