Tisdag

Första dagen på jobbet efter påskledigheten och nu har jag gått upp till 50 %. Känns skönt att få in mer pengar men tungt för ryggen.

Jobbade 10-14.00 och började få lite känningar i ryggen i slutet men tog mig ändå till gymmet. Alla övningar gjorde ont så till slut gav jag upp och tog mig hemåt. Haltandes. Sen låste sig något så högerbenet kan jag nästan inte gå på för då svimmar jag nästan av smärta.

Hade bestämt med Josse och ville inte ställa in för att bara ligga hemma och deppa. Så jag, matte, Josse och Victor möttes på heron och gick på bio. Det fick bli G.I Joe som var ganska bra :)

Nu ligger jag i sängen med en värmekudde över ryggen och en citodon i magen och hoppas morgondagen blir bättre!


Postat av: Sara

Usch vad jobbigt :( Men vad du kämpar på! :)

2013-04-03 @ 11:43:04
URL: http://sarastromvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback