Onsdag

Haltandes tog jag mig till jobbet imorse. Väl där kunde jag inte lyfta någonting så stackars Pernilla fick hjälpa mig och ge mig saker. Men mina 4 timmar gick ganska bra.

Kl 15 hade jag tid hos sjukgymnasten. Tack vare mitt bakslag kunde vi inte vara i gymmet som vi planerat utan istället fick hon trycka och dra i mig. Ska titta in imorn och säga om det är bättre eller sämre och sen har jag en tid nästa vecka då vi ska göra ett nytt försök i gymmet!

Mötte Matte direkt efter i stan och åkte sedan till Alvik där vi blev upphämtade av mami och papi för att ta oss ut till Solvalla. Två av morfars hästar skulle springa så vi skulle heja! Satsade på massa hästar men Vann inte någonting haha! Men det var trevligt att träffa dom så det gjorde inget :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback