Lång dag

Blev en tidig morgon och lång dag. Blev väckt 05.20 av att kökschefen ringer. Skulle ha börjat 12 och hunnit träna innan det. Fick istället åka in till Solna till 8 och laga lunch för 400 pers.. Det sög för jag missade min träning.

Sen åkte jag till Odenplan för att äta lunch och vänta på Mickis. Vi hade hittat en outlet vid gärdet som vi skulle spana in idag! Dock hittade jag inget, bara ett par boomerangskor till Mathias.

Hade rabatt på H&M så unnade mig två par byxor eftersom jag för tillfället inte kan ha mina andra. Det blev ett par gröna och ett par beiga :) nöjd!

Nu har jag och matte precis ätit flygande Jakob och jag har matkoma i soffan. Funderar på att åka till gymmet När maten sjunkit lite :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback