Härlig energi

Sov sådär inatt. Hur jag än låg så gjorde det ont. Imorse när jag klev upp så kände det ändå lite bättre. Skippade citodon och tog mig till jobbet. Hela veckan har varit superlugn så vi förväntade oss det idag också. Men Ojojoj, så fel vi hade. Strax efter 12 dundrar det på. Kalla buffén tar slut, kö till kassan, bestick och glas tog slut så jag och Pernilla fick springa som tokar för att hinna med allt! Men vi klarade det :) och det mest positiva är att jag han inte ens tänka på om jag hade ont eller inte.

Vi drack massa vatten som tydligen ska va bra enligt en träningsblogg. I ena karaffen hade vi citron, lime och apelsin. I andra hade vi mynta, lime och grönt te.


14.30 gick jag över till sjukgymnasten som gav mig nya gymövningar (ÄNTLIGEN!!) och ryggen är så mycket bättre idag! Avgudar min nya sjukgymnast! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback