Tisdag

Försökte blogga från mobilen förut men jag har tydligen överskridit mitt internet så idag och imorgon kommer jag ha skiiiiit segt internet! Nåväl. Kom iallafall upp och tränade tillslut! Kändes bra när det väl var gjort och jag tittade på Greys samtidigt för att det skulle vara lite roligare.
 
Sen mötte jag upp Mickis i Älvsjö så tog vi oss till Naturhistoriska museet. Jag fick låna en rullstol som Mickis rullade runt mig i då jag inte skulle klara av att gå runt för länge. Och herregud, folk är typ rädda för folk i rullstol. Alla glodde ögonen ur sig och vissa visade ingen respekt alls. Man inser också hur dåligt allt är anpassat för rullstolsburna.
 
Efter 1,5 timme på museet såg vi en film på Cosmonova också. Born to be wild, som handlade om två tanter som räddar och hjälper elefant och chimpans bebisar! Jätte söta! :)
 
Nu ska jag slappa lite framför tvn. Mattes brorsa har varit här på middag och Matte kommer snart hem efter att ha kört hem honom.
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback