onsdag

Va på rehab igår 13-14. Föreläsning om sambandet mellan stress och smärta. Sen mötte jag  uppe Nicolson och Jossan för en lunch i stan. Väldigt mysigt med tanke på att det var flera månader sen vi sågs. Och OJ vad smaskigt skvaller han hade haha!
 
Sen åkte jag till Vällingby där jag mötte Camilla. Vi köpte massa gott och bänkade oss sen i soffan framför "Little miss sunshine." Bästa filmen eveeeeeer!!! hahahahaaha.
 
Det blev mysig övernattning och imorse när Camills gick till läkaren låg jag kvar i sängen och sov. När hon kom tillbaka hade hon köpt med sig en suuuuuper fin blomma till mig som jag dagen innan sagt att jag ville ha. Världens finaste vän! Ska lägga upp bilder sen när min mobil har fått ladda lite. Har inga batterier för tillfället. Nu ska vi fortsätta mysa i soffan innan Mathias hämtar mig sen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback