Måndag

Första gången på evigheter som jag inte hade söndagsångest igår. Så skönt! Gick upp vid 10 och tog en lång dusch. Fönade sedan håret rakt och är fortfarande så sjukt nöjd och glad över håret :)

Sen ringde jag Fastighetsskötaren som ska komma upp idag och fixa en skåplucka som ramlat av och en lådfront. Skönt att det äntligen blir av!

Vid 11.30 tog jag tåget in till stan och kom faktiskt ihåg att posta brevet till försäkringskassan. Mötte Mickis på söder och promenerade till Muggen på götgatsbacken där vi åt lunch och snackade massa. Sedan blev det lite shopping på rean. Köpte bl.a. En klänning som jag ska ha på min födelsedag! :)

Nu sitter jag i väntrummet på rehab. Ska få schema osv.


Postat av: Tina - Minnas mamma

Världens snyggaste E! Sökt efter dig på instagram men inte hittat dig, saknar dig med!! Rehab, hur är det med dig?

2012-10-09 @ 16:47:01
URL: http://www.hejtina.blogg.se
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vill du jag ska fixa din bloggdesign förresten? Säg hur du vill ha det så fixar jag det i ett nafs! Fixade precis Saras som också nyss börjat blogga igen! www.sarastromvall.blogg.se :) Släng iväg ett hej!

2012-10-09 @ 16:48:24
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback