Veckoplanering

Har en så fantastisk vecka planerad!
Idag vet ni ju vad jag ska göra!

Onsdag; träffa Josse, äta god lunch, pyssla, tvspel osv :)

Torsdag; möte på rehab 10-11 sen direkt till gymmet och bli biff (frisk). Direkt vidare hem till mami och papi där jag ska laga jätte god middag och sen sova kvar.

Fredag; åka till stallet med Marianne. Andas den friska luften, ta fina bilder och bara va. Sen ska jag träffa Mickis och ha fredagsmys!

Lördag; åka till gymmet på förmiddagen. Sen möta Mickis i stan för middag på förhoppningsvis Koh phangan och sen se musikalen Dirty Dancing som jag fick av henne i present :)

Söndag; umgås med min sambo, laga en god middag och bara vara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback