Bästa

Har haft världens bästa födelsedagsfirande någonsin tror jag. Började ju i fredags med mina ÄLSKADE vänner! Så tacksam att jag har så fina vänner! Sen söndag med bästa släkten! Är sååååå nöjd med hela helgen! :) TUSEN TACK till alla som var med och firade mig och Mathias.

Igår, då vi fyllde år, firade jag och Mathias själva. När han kom hem från jobbet tände jag ljus, dukade fram med present och vaniljhjärtan. Sen fixade vi oss, jag fick min present (som jag älskar!!) och sen åkte vi till stan.

Gick först till mamas and tapas, drack alkoholfria mojitos och åt lite tapas. Sen vidare till mumbai square där vi åt ännu mer mat. Två rätters. Och Gud vad gott det var! :) tack mami och papi för presenten!

Sedan åkte vi till mattes föräldrar och åt glass :) jag är typ fortfarande mätt efter allt igår. Men vilken perfekt födelsedagshelg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback