Helgens händelser

Fredag; Efter rehab och dusch så tog jag bilen till papi. Vi åt pestofylld kycklingfilé och god sallad medan vi kollade på Mission impossible 1 & 2. Sedan plockade vi fram gurka, chips och dipp. mmmm myskväll!
 
Lördag; Började morgonen med en smoothie som papi hade gjort ordning. Sen tog vi en promenad på 1 timme med Nelo i det fantastiska vädret!
 
 
 
 
Efter promenaden åkte jag och papi till Heron för att se nya Bond filmen, Skyfall. Den va bra och det var mysigt :) Vi handlade på vägen hem och jag började med maten. Papi gick ut med Nelo på långprommis och Mami kom hem från jobbet. Till middag blev det smördegsinbakad fläskfilé med sallad. MMMMM! Sen plockade vi igen fram chips, gurka och dipp medan vi kollade på Så mycket bättre. Kvällen avslutades med kortspel innan jag åkte hem.
 
 
Söndag; Tog lång sovmorgon och sen tog jag och Matte oss upp till soffan för lite frukost och film mys. Jag gjorde mitt rehabpass här hemma innan jag hoppade in i duschen och tog sedan bilen till farsta för att köpa en födelsedagspresent till min svåger Victor. Kvällen bjöd sen på födelsedagsmiddag hos honom. Jätte god mat och super mysigt! 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback