heart

Idag var jag på rehab 10-12. Mådde verkligen inte bra. Men tog mig dit ändå.
Och det är jag väldigt glad över. Det var två nyttiga timmar! Vi pratade om massa
saker som påverkar mig ganska mycket och jag har en hel del att tänka igenom.
 
Det blev sen aldrig att möta Mickis så jag mötte istället Josse i stan för en lunch
och hon skulle kolla skor. Vi promenerade haltandes längs hornsgatan och gick till
min favorit affär, Kreativ insikt. Köpte där en berlock där texten betydde mycket för mig.
 
 
Sedan åkte jag med henne på hennes rehab i Huddinge sjukhus. Kvällen avslutades
med thaimat och tvspel hemma hos Josse :) Dagen slutade betydligt bättre än den började!
 
Nu ligger jag i soffan med en snarkandes Mathias bredvid mig och kollar Gossip Girl :)
God natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback