God natt

Efter gymmet hämtade jag upp Mathias och så åkte vi till Media Markt. Vi har bestämt att inte köpa julklappar till varandra utan istället köpa en tv till vardagsrummet, så vi tittade lite på det. Sen handlade mig lite grejer till middagen.

Blev inspirerad av syster igår och lagade därför piroger till middag. Till det åt vi jättegod sallad med vinegrette.

Skulle ha tvättstugan 14-18 men när jag kommer ner så har någon annan tagit den?!?! Ilskan som uppstår då.. Men det va bara att boka om tiden. Fixade istället viaplay till ps3 så vi har kollat på film och bara myst i soffan. Härligt!

Mormor och Stickan kom förbi också me en chokladkalender! Tack :)

Nu har jag krupit ner i sängen och ska sova. Rehab 9-12 imorn och sen ska jag möta Camills :) nattinatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback