God morgon!

Sista vattengympan va förra veckan så idag är det ingen rehab.
Klockan 14 ska jag istället möta Josse i stan för att få varsin helkroppsmassage och GUD så skönt det ska bli!

Igår hos läkaren fick jag veta att min yrsel beror troligtvis på ett fel i mitt öra så jag ska äta någon medicin i 10 dagar. För det räckte tydligen inte med alla fel jag redan har. Gud måste verkligen hata mig..

Fick även två olika mediciner till magen jag ska prova eftersom mitt IBS blivit så himla krångligt och smärtsamt senaste tiden.

Ett till problem med all medicin jag har är att pengarna börjar ta slut nu till jul och har egentligen inte lust eller råd att lägga så mycket pengar på medicin. Lägger redan över 500 kr på medicin som det är nu och har fått tre till jag ska hämta ut.. Skit kul.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback